wtorek, 28 sierpnia 2012

Galaxy

Nietypowa notka bo o rzeczach we wzór galaxy ; )
Porwała mnie moda i postanowiłam także mieć coś w szafie z motywem GALAXY. 
Pomalowałam trampki ,potrzebowałam do tego farb - w moim przypadku akwarelowych - gąbeczki i pędzelka. 



A oto efekty ; )
przepraszam za ''nieprofesjonalne'' zdjęcia , ale to notka skonstruowana na szybko na prośbę PANNY DC. ; ) Serdecznie pozdrawiam PANNĘ DC. 










Pomoce naukowe 


A poza tym :
*obrazki znalezione w internecie 








Proszę napiszcie w komentarzach co sądzicie o tym wzorze ; ) 
HIT czy KIT ?

Pozdrawiam i życzę powodzenia ; )

2 komentarze:

  1. Super wzór,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykonanie .; ) .Mam nadzieje że pojawi się jeszcze więcej twoich prac w charakterze GALAXY. -Asia

    OdpowiedzUsuń