środa, 15 sierpnia 2012

Stary zamek

Czy ktoś się kiedyś zastanawiał jak wykorzystać stary zamek błyskawiczny ? Ja ostatnio myślałam nad tym i doszłam do wniosku ,że będzie z niego świetna bransoletka i opaska na włosy.

BRANSOLETKA

Oto potrzebne materiały ; )



 OPIS POSTĘPOWANIA 

Odcięłam materiał , tak aby zostały same ząbki. 





Zmierzyłam obwód mojego nadgarstka i wynik przeniosłam na zamek zaznaczając długość niebieską linią. Oczywiście można kupić krótki zamek tylko na bransoletkę ; ) Ja akurat miałam długi , taki jak się wszywa do kurtki lub bluzy.


 Do końcówki bez ''zakończenia'' dokleiłam przy pomocy kleju typu kropelka małe ogniwko. 




Przez koralik przewlokłam tzw. szpile i skręciłam . 


Rozchyliłam to malutkie kółeczko od listka i przypięłam do ogniwa zamka. W tym samym czasie przymocowałam także zapięcie. 



Wykonanie nie jest trudne i zajmuję bardzo mało czasu ; )


OPASKA

Potrzebujemy zamka który jest o około 10-11 cm mniejszy od obwodu naszej głowy.


 Tak jak w przypadku bransoletki odcinamy materiał , aby pozostały same ząbki .


Gumka musi być oczywiście krótsza niż różnica obwodu naszej głowy i zakupionego zamka. 


Przyklejamy jeden z jej końców do zamka. Z drugim końcem postępujemy tak samo. 


Aby ładniej to wyglądało owijamy łączenie zamka i gumki czarną muliną. 


Z tzw. lewej strony przyłapujemy końcówkę muliny klejem żeby nam się nie strzępiła i odcinamy nadmiar.




Po wykonaniu tej samej czynności z drugiej strony i po odczekaniu by klej wysechł opaska jest gotowa do noszenia. Życzę miłej zabawy ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz