środa, 15 sierpnia 2012

Wykorzystanie starej smyczy do kluczy i sznurka

Tym razem prezentuje wam bransoletkę z ''odpadków'' . Sznurek jak już wcześniej wspomniałam możecie kupić w sklepach z artykułami budowlanymi. Za zapięcie do bransoletki wykorzystałam małą klamerkę ze starej smyczy do kluczy. Każdy z was ma na pewno jakąś smycz którą wygrał w konkursie lub dostał gdy zakładał nową umowę w jakiejś telefonii.


SPOSÓB ZAPLATANIA

po zrobieniu pierwszego supełka mocno zaciskamy , aby nam się nie rozwinął 

postępujemy tak za każdym razem

czynności powtarzamy aż do uzyskania odpowiedniej dla nas długości 

OPIS
  1. Zaczynamy od supełka z prawej strony 
  2. Mocno zaciskamy
  3. Supełek z lewej
  4. Zaciskamy
  5. Supełek z prawej
  6. Zaciskamy
  7. Supełek z lewej
  8. itd.
Bransoletkę można wykonać także jak najbardziej ze sznurka bawełnianego - dostępny w każdym sklepie z artykułami gospodarstwa domowego - tylko że zamiast stapiać końcówki jak ja to zrobiłam trzeba będzie ścisnąć je metalową obrączką (taką jak używa się do mocowania karabińczyków w naszyjnikach) . Sądzę że bransoletka ze sznurka bawełnianego prezentowała by się bardziej elegancko ; ) 



Właśnie na tym zdjęciu widać w jaki sposób zakończyłam splot i przymocowałam go do klamerki .
Końce stopiłam przy pomocy zapalniczki i zacisnęłam cążkami aby się przykleiły do siebie.
Bransoletę wykonałam z dwóch podwójnych kawałków sznurka ,trudno mi powiedzieć ile powinny mieć długości bo brałam na oko .
Kiedyś słyszałam taką zasadę ze powinno się sznurkiem lub muliną (w zależności z czego robi się bransoletkę ) kilka razy okrążyć swój nadgarstek , chyba z 4 razy. Ja zawsze wolę mieć nadmiar sznureczka niż niedomiar . ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz