wtorek, 28 sierpnia 2012

Guzikowe kolczyki

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się w jaki sposób mogę wykorzystać guziki ... I doszłam do wniosku ,że jest wiele możliwości  ; )

W pierwszej odsłonie : guzikowe kolczyki 



Potrzebne nam będą :


guziczki


sztyfty (ja nie miałam akurat więc użyłam szpil ,które skróciłam i zwinęłam na końcu)
[jeśli ktoś nie wie co to sztyfty , proszę ; ) 


i klej ,którego już wcześniej używałam


Przygotowanie :




Na ''lewej'' stronie guziczków robimy ''kleksy'' kleju.





Osadzamy na nich sztyfty.




Pokrywamy klejem całą podstawę sztyftów. Czekamy aż klej wyschnie.


A oto efekt po zaschnięciu kleju






Życzę miłego ''majsterkowania'' i zachęcam do pozostawiania komentarzy pod wpisami ; )



1 komentarz:

  1. No jesteś genialna , obiecuję do ciebie wrócic bo pokazujesz super rozwiązania na różne tematy , ale teraz juz mi się oczy kleją , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń