wtorek, 14 sierpnia 2012

Na dzień dobry ...

Jest to mój pierwszy blog - pewnie jak większości osób ; )
Po tytule pewnie już wszyscy się domyślają o czym on będzie ... Tak wiem , że wiele jest takich blogów .
Pewnie się nie zdziwicie jeśli napiszę ,że mój będzie inny niż wszystkie ;>
Po części to prawda ,ponieważ będę wykorzystywała rzeczy na pozór nikomu nie potrzebne lub mające zupełnie inne zastosowanie.

Tak na dzień dobry pomysł zaczerpnięty z internetu - bransoletka z nakrętek. Dość nietypowa ozdoba lecz jednak mająca w sobie pewien urok.




Moje wykonanie różni się od oryginalnego, ale uważam że jak na początek nieźle mi to wyszło ; )


Co prawda użyłam dość nietypowego sznurka ,bo murarskiego w NOMI kosztuje około 5-6 zł za 50 mb. Kupuję się go w szpulce , są różne kolory ( czerwienie , zielenie i odcienie żółci ) . Nakrętki są z tego samego sklepu - od 0,09 do 0,19 gr za sztukę. W każdym sklepie budowlanym znajdziecie potrzebne materiały ; )



1 komentarz:

  1. To świetny pomysł,widać że masz zdolności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń