sobota, 1 września 2012

Przypinki Scoffy

Jakiś czas temu z okazji urodzin Scoffy podarowałam jej prezent ,którym były przypinki. Zrobiłam je własnoręcznie. Na jednej przypince widnieje znak jej ulubionego zespołu ,a zaś na drugiej jej ulubiony członek tego zespołu ;) Scoffa przypięła prezent do swojego plecaka (kostki) ,jak widać bardzo jej się spodobały ;) 




Mała przypinka została wykonana z modeliny.





Duża przypina została wykonana z ''podstawy do przypinek'' (można je kupić na allegro lub w internetowych sklepach z koralikami) i wydrukowanego zdjęcia. Przyklejone klejem i ''zakonserwowane'' lakierem do paznokci.



Widok całego plecaka.


Zapraszam do komentowania wpisów ; )
A jeśli macie jakieś pytania do mnie ... Nie bójcie się ,odpowiem na nie w komentarzach ;)


2 komentarze:

  1. Chciałabym, taką prtzypinke lub kolczyki z moim ulubionym zespołem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bym takie chciała na moje urodziny które są dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń