wtorek, 1 października 2013

Po czasie ...

Po długich namysłach i ''nieprzespanych" nocach (tak naprawdę spałam jak zabita ;) ) postanowiłam wznowić ten blog już po raz 3(?). Wiem wiem , troszkę go zaniedbałam , ale nowe pomysły , nowsze życie robi swoje! :)

A więc w dzisiejszym moim blooogowym wpisie zaprezentuje prezent, który wykonałam dla mojego drogiego chłopaka, który chce się zawodowo zajmować chemią.

 Jest to zatem słoiczek (po obiadku Gerber) wraz ze starymi poznajdowanymi gdzieś w szafkach i licznych pudełkach tabletkami, które w pomysłowy sposób umieszczone w słoiczku dają świetny i dekoracyjny efekt! :)





1 komentarz:

  1. It's really beautiful my lovely girlfriend, I really like that present you will have a really nice presents too mi vida :)
    I love you so so so so much I wish to be with you forever and ever < 3
    Ps: you're a lovely kitty meeeeow =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń